Kære alle grundejere på Østertorp, Sønder Lindbjerg og Nørre Lindbjerg,
Læs vore referater og andre gode ting her;
*************************************************************************
Der har været lidt misforståelser omkring græsslåning - det skulle være på plads nu mht. hvor
og hvornår, der slås og ellers tag lige fat i bestyrelsen, hvis, der er noget, der undrer dig - og
i det hele taget, hvis der er ting i området, der måske hører under grundejerforeningen.
*************************************************************************
Containere; sommer; 19-29/6 samt efterår 9/10-19/10 i 2026.
*************************************************************************
El-ladestandere på vendeplads Sønder Lindbjerg / Østertorp nord.
- der arbejdes videre med dette efter generalforsamlingen - en grundejer har lidt erfaring omkring det og
vil være yderligere behjælpelig. Vi laver en lille arbejdsgruppe, når Heidi, der undersøger vender retur.
Fordele:
Attraktivt for andelsbolighavere, der har fortovs-p-plads, hvor det er vanskeligt at lade
Der kommer flere og flere el-biler, nemmere lademuligheder for beboere og gæster i området.
Måske mere aktivitet = "der er altid nogen" på området = en lille form for tyverisikring
Mindre fordele:
Ladepladserne kommer til at bruge et område, hvor andelsboligejere i dag parkerer også i benzin/dieselbiler
Mindre plads på vendepladsen, da vi skal forvente mere lade-aktiivitet på de gængse pladser og dermed
må benzin/dieselbiler parkere ved siden af.
Ovenstående vendes til generalforsamlingen til marts 2026
********************************************************************************
Får du ikke mails fra os, kontakt da Susanne på Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.












Velkommen til grundejerforeningens hjemmeside